Показники якості надання послуг з електропостачання

  1. Електропостачальник забезпечує дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг, зазначених у пунктах 2 та 3.
  2. До загальних стандартів якості надання послуг електропостачальника належать:
    • рівень сервісу кол-центру протягом 30 секунд (відсоток дзвінків, з’єднаних з оператором кол-центру протягом 30 секунд) у звітному році – не менше 75 %;
    • відсоток втрачених дзвінків кол-центру (без урахування втрачених дзвінків у меню голосового самообслуговування) у звітному році – не більше 10 %.
  3. До гарантованих стандартів якості надання послуг електропостачальника належать:
    • надання даних про споживання електричної енергії у строк 5 робочих днів з дня отримання запиту споживача;
    • розгляд звернень/скарг/претензій споживачів з дня отримання звернення/скарги/претензії споживача:
      • у строк 30 днів;
      • у строк 45 днів, якщо під час розгляду звернення необхідно здійснити технічну перевірку або провести експертизу засобу обліку;  розгляд звернень споживачів щодо перевірки правильності рахунку на оплату у строк 5 робочих днів з дати отримання звернення;
    • урахування суми відповідної компенсації за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг оператора системи у кінцевому рахунку споживача за електричну енергію (якщо постачання електричної енергії споживачу здійснюється постачальником універсальних послуг або якщо відповідно до комерційної пропозиції електропостачальника плату за надання послуг з розподілу електричної енергії забезпечує електропостачальник) у строк 30 днів з дня отримання повідомлення від оператора системи щодо виплати компенсації.
    • виставлення рахунка електропостачальником (у паперовій або електронній формі) у строки, визначені договором про постачання електричної енергії та/або Правилами роздрібного ринку електричної енергії;
    • виставлення рахунка електропостачальником з правильними даними про ціну, вартість та обсяг спожитої електричної енергії.
  4. У разі недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг, зазначених у пункті 3 цієї глави, електропостачальник надає споживачу компенсацію.

ПЕРЕДЗВОНІТЬ МЕНІ
+
Передзвоніть мені!
Перейти до вмісту