До уваги побутових споживачів електричної енергії!

Розсилка інформативних повідомлень на телефони абонентів ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія» викликала у споживачів низку питань.
З цього приводу ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія» повідомляє наступне:
Окремі споживачі електричної енергії на номери телефонів, які зареєстровані у електронній базі Компанії, проінформовані про стан особових рахунків та про наявну заборгованість.
Що робити в даній ситуації?
Перш за все зберігати спокій та перевірити свої розрахунки за вже використану електричну енергію. Для цього зовсім не обов’язково терміново приходити в Центр обслуговування споживачів.
Перевірити та контролювати свої розрахунки можна в Особистому кабінеті ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія», дізнатися баланс по особовому рахунку можна в автоматичному режимі за телефоном 0800 201 001 (в тоновому режимі натиснути кнопку 4, та ввести особовий рахунок). Якщо у Вас виникла заборгованість перед постачальником електричної енергії, її необхідно терміново сплатити, оскільки передбачені законодавством терміни вже вийшли.
Окремо наголошуємо, рахунок на сплату вартості електричної енергії формується на підставі даних про покази лічильника й обсяги споживання, які до нашої Компанії передає Ваш Оператор системи розподілу (АТ «Миколаївобленерго», АТ «Укрзалізниця», ДПЕМ ПрАТ "Атомсервіс"). Тож, щоб уникнути непорозумінь, передавайте покази лічильника протягом періоду, що починається за два робочі дні до кінця місяця та закінчується на третій робочий день наступного календарного місяця. Розрахуватися за використану електроенергію необхідно не пізніше 20 числа наступного місяця.
Сплачуйте вчасно за електроенергію.