ТОВ "Миколаївська електропостачальна компанія"

  • Відновлення електроживлення електроустановок споживача, електроживлення яких було припинено з підстав, зазначених у пунктах 7.5 та/або 7.6 глави VII Правил роздрібного ринку електричної енергії (далі - ПРРЕЕ), здійснюється оператором системи у порядку, визначеному Кодексом системи передачі та Кодексом систем розподілу, протягом 3 робочих днів у містах та 5 робочих днів у сільській місцевості після отримання від ініціатора відключення інформації про усунення споживачем порушень, що підтверджується відповідним документом учасника ринку, на вимогу якого здійснювалося припинення електроживлення. Про усунення причин відключення ініціатор такого відключення повідомляє оператора системи в день отримання такої інформації.
  • Витрати оператора системи на здійснення робіт з припинення та відновлення електроживлення електроустановки споживача (повторне підключення електроустановки) покриваються за рахунок коштів ініціатора здійснення цих робіт, які відшкодовуються йому споживачем, якщо припинення постачання (розподілу або передачі) електричної енергії споживачу здійснювалося у встановленому ПРРЕЕ порядку.
  • Оператор системи протягом одного робочого дня після виконання робіт з припинення або відновлення електроживлення електроустановок споживача повідомляє електропостачальника споживача та адміністратора комерційного обліку про виконання таких робіт.
  • Відновлення електроживлення електроустановки, яка була відключена за заявою її власника, здійснюється за заявою власника цієї електроустановки протягом 5 робочих днів після оплати власником цієї електроустановки оператору системи послуги з підключення.
  • Обмеження або припинення постачання електричної енергії захищеним споживачам здійснюється з дотриманням вимог порядку забезпечення постачання електричної енергії захищеним споживачам, затвердженого Кабінетом Міністрів України.
  • У періоди, визначені порядком захисту вразливих споживачів, встановленим Кабінетом Міністрів України, забороняється відключення електроустановок вразливих споживачів через заборгованість.
  • Початок періоду захисту вразливих споживачів від відключення не є підставою для відновлення постачання електричної енергії вразливому споживачу, електроустановка якого була відключена в інші періоди із дотриманням процедури, передбаченої ПРРЕЕ.

Виробництво електричної енергії
Питання відповідь
Мобільний додаток «Енергетика Онлайн»
Антикорупційна програма
Інформацію про факти порушення Антикорупційної програми ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія» повідомляти за номером телефону +380 512 77 63 03

Інформацію про факти порушення Антикорупційної програми ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія», вчинення корупційних або повязаних з корупцією правопорушень (далі - повідомлення) можна повідомляти наступними засобами звязку:

  • номер телефону - +380 512 77 63 03;
  • адреса електронної пошти - Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Години прийому усних та письмових повідомлень Уповноваженим з антикорупційної діяльності: з понеділка по четвер з 08:00 до 17:00, п’ятниця з 08:00 до 16:00 (обідня перерва з 12:00 до 12:48) за адресою: м. Миколаїв, вул. Погранична, 39/1, каб. 403.

Сайт відвідали

00165778
Сьогодні
Вчора
Цього тижня
Минулого тижня
Цього місяця
Минулого місяця
За весь час
452
867
9238
141075
27537
45357
165778

Ваш IP: 178.133.200.249
Зараз: 15-09-2019 11:30

Новини

До уваги побутових споживачів електричної енергії! Розсилка інформативних...
Шановні споживачі! Звертаємо Вашу увагу, що згідно Постанови...
Шановні побутові споживачі! Нова функція в Особистому кабінеті ТОВ...
До уваги споживачів електричної енергії! Шановні споживачі електричної енергії...
НКРЕКП розпочинає інформувати споживачів щодо впровадження ринку електричної енергії в...
Більше новин тут...