ТОВ "Миколаївська електропостачальна компанія"

До уваги споживачів, які одержують житлову субсидію!

       Відповідно до вимог частини третьої статті 11 Закону України від 9 листопада 2017 року № 2189-VIII “Про житлово-комунальні послуги”  встановлено, що законодавчо передбаченні пільги та субсидії на оплату житлово-комунальних послуг виплачуються споживачу в грошовій формі у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Зазначена норма введена в дію з 1 січня 2019 року.

        За вимогами постанов Кабінету Міністрів України в Україні працюватимуть два механізми надання житлових субсидій, які передбачають перерахування коштів у безготівковій формі на рахунок для виплати житлових субсидій в АТ “Ощадбанк”, так і виплату готівкових коштів безпосередньо одержувачам субсидій.

         Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2018 № 1176 “Деякі питання надання житлових субсидій населенню у грошовій формі”, з 1 січня 2019 року у безготівковій формі надаються житлові субсидії тим домогосподарствам, які вперше звернулися за її отриманням (звернулися за призначенням субсидії у 2019 році і яким призначено субсидію з 2019 року).

Виплата зазначених житлових субсидій здійснюватиметься шляхом перерахування коштів АТ “Ощадбанк” з рахунка для виплати житлової субсидії на рахунки управителів, об’єднань, виконавців комунальних послуг з наданням реєстрів нарахованих сум платежів одержувачів субсидій.

        Зекономленні субсидії споживач зможе отримати після завершення опалювального сезону.

        Так, за підсумками опалювального сезону суми невикористаних коштів перераховуються з рахунка для виплати житлових субсидій на поточні рахунки

одержувачів житлової субсидії в АТ “Ощадбанк”, що відкриваються банком одержувачу житлової субсидії на підставі укладеного між Мінсоцполітики та

АТ “Ощадбанк” договору.

         На кінець календарного/бюджетного року залишки коштів, що обліковуються на рахунку для виплати житлової субсидії за обліковими записами одержувачів житлової субсидії, не повертаються до державного бюджету.

         При цьому, після закінчення опалювального (неопалювального) сезону невикористана сума житлової субсидії, яка надавалася не у грошовій формі (тобто, субсидія, що перераховувалась до 01.01.2019), повертається управителем, об’єднанням, виконавцем комунальних послуг до державного бюджету в повному обсязі на підставі акта розрахунку загального обсягу невикористаних сум житлової субсидії у порядку, встановленому постановою

Кабінету Міністрів України від 23.08.2016 № 534.

          Разом з тим, згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 06.02.2019 № 62 з березня 2019 р. запроваджується механізм виплати субсидій у готівковій формі кожному одержувачу субсидії, якому призначено субсидію з 2018 року.

          За вимогами пункту 18 Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 (із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 6 лютого 2019 року № 62), громадянам, які звернулися за призначенням житлової субсидії до 31 грудня 2018 року, а також тим, що звернулися після 1 січня 2019 р., але житлова субсидія їм призначена з 2018 року, виплата житлових субсидій у готівковій формі здійснюється:

        особам, які одержують пенсії — Мінсоцполітики через Пенсійний фонд України шляхом перерахування органами Пенсійного фонду України коштів

на пенсійні рахунки в уповноважених банках або через виплатні об’єкти АТ “Укрпошта”, де особа одержує пенсію одночасно з виплатою пенсії;

         особам, які не одержують пенсії — Мінсоцполітики через АТ “Ощадбанк”

шляхом перерахування коштів для здійснення грошових переказів через платіжну систему “Система термінових переказів “Швидка копійка” або шляхом зарахування на поточні рахунки, відкриті в

АТ “Ощадбанк”.

 Звертаємо увагу, що після отримання субсидії готівкою споживач має забезпечити оплату спожитих послуг, оскільки наявність простроченої заборгованості унеможливить подальше надання  державної підтримки.


Виробництво електричної енергії
Питання відповідь
Мобільний додаток «Енергетика Онлайн»
Антикорупційна програма
Інформацію про факти порушення Антикорупційної програми ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія» повідомляти за номером телефону +380 512 77 63 03

Інформацію про факти порушення Антикорупційної програми ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія», вчинення корупційних або повязаних з корупцією правопорушень (далі - повідомлення) можна повідомляти наступними засобами звязку:

  • номер телефону - +380 512 77 63 03;
  • адреса електронної пошти - Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Години прийому усних та письмових повідомлень Уповноваженим з антикорупційної діяльності: з понеділка по четвер з 08:00 до 17:00, п’ятниця з 08:00 до 16:00 (обідня перерва з 12:00 до 12:48) за адресою: м. Миколаїв, вул. Погранична, 39/1, каб. 403.

Сайт відвідали

00301840
Сьогодні
Вчора
Цього тижня
Минулого тижня
Цього місяця
Минулого місяця
За весь час
168
1441
7391
283632
43875
60052
301840

Ваш IP: 46.229.168.152
Зараз: 23-11-2019 05:02

Новини

До уваги споживачів, які мають пільги на оплату житлово-комунальних послуг!
ВЧАСНО ПЕРЕДАНІ ПОКАЗИ ЛІЧИЛЬНИКА - ГАРАНТІЯ НАДАННЯ ПІЛЬГ, А ТАКОЖ...
Шановні споживачі! Повідомляємо Вам, що задля гармонізації українського платіжного простору з...
До уваги побутових споживачів електричної енергії! Розсилка інформативних...
Шановні споживачі! Звертаємо Вашу увагу, що згідно Постанови...
Більше новин тут...