Важлива інформація!


Шановні споживачі!

Останнім часом маємо певні складнощі з платежами за спожиту електричну енергію, що здійснюються через АТ «Укрпошта». На жаль, нам доводиться повертати АТ “Укрпошта” досить велику кількість оплат у зв’язку з тим, що з реквізитів платежу неможливо чітко визначити на який особовий рахунок необхідно вносити грошові кошти. Ситуація значно ускладняється у випадках, коли за особовим рахунком споживача сформоване попередження про відключення електричної енергії за заборгованість і надходження оплати являється критично важливою умовою для запобігання припинення електропостачання.
Наразі, керівництво ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія» проводить конструктивний діалог з представниками АТ «Укрпошта», тому ми маємо підстави очікувати, що дана ситуація покращиться найближчим часом.
Окрім цього, хочемо зазначити що наша компанія не створює жодних обмежень в праві споживачів обрати зручний для себе спосіб оплати, зокрема:

  • каса будь-якого банку;
  • банківські платіжні застосунки;
  • електронні платіжні системи;
  • сервіс «Оплата онлайн» або особистий кабінет споживача на офіційному сайті ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія» (доступні за посиланням).

Інформацію щодо коректних реквізитів, нарахувань та надходження платежів Ви можете отримати в нашому колл-центрі за безкоштовним номером телефону: 0800201001.


Перейти до вмісту