Маленька перемога у великій професійній битві!
Нещодавно, Національна комісія, що здійснює регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг оприлюднила «Рейтинг компаній за показниками якості електропостачання за 2022 рік».
Отож, за підсумками 2022 року, колл-центр ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія», третій рік поспіль, впевнено утримує лідируючу позицію в частині дотримання загальних стандартів якості надання послуг.
Рівень сервісу колл-центру компанії досягнув 97%, що, в свою чергу, на 10,5% більше ніж показник колл-центру, що займає друге місце рейтингу, а відсоток втрачених у черзі дзвінків за 2022 рік становив лише 0,4%. Оператори за цей період опрацювали і надали консультацію більше ніж 40 тисячам споживачів.
Для когось це просто сухі цифри. Для працівників нашого колл-центру це вагома частина життя. З початку війни, навіть у найбільш скрутні часи, наші оператори не припиняли свою роботу, не втратили жодного робочого дня. Знаходячись іноді в різних куточках країни, консолідували загальні зусилля для досягнення спільної мети. Для них важливий кожний абонент, кожна секунда очікування зв’язку, кожне сказане слово і кожна доцільна порада. Адже, саме з таких дрібних цеглинок, формується сучасний рівень сервісу обслуговування абонентів, добувається довіра потенційних клієнтів, що в кінцевому результаті, стає запорукою успіху для компанії в цілому.
Ми сповненні натхнення, з надією на краще і з вірою в Перемогу!