Центр розгляду скарг


Шановні споживачі!

Повідомляємо, що з 01.04.2025 року розпочинає роботу Центр розгляду скарг ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія».

Центр розгляду скарг проводить розгляд скарг заявників щодо порушення їхніх прав та законних інтересів, забезпечуючи об’єктивність, неупередженість та своєчасність їх розгляду.

У разі виникнення між електропостачальником та споживачем електричної енергії спірного питання, споживач має можливість направити скаргу у письмовій формі, в тому числі на електронну адресу Центру або через «Особистий кабінет побутового споживача».

Центр розглядає скарги заявників на безоплатній основі.

Надсилати скарги до Центру розгляду скарг ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія» можна на поштову адресу: вул. Погранична, буд. 39/1, м. Миколаїв, 54017 або на електронну адресу crs@elektropostach.mk.ua.

Режим роботи центру:

понеділок-четвер: з 8:00 до 17:00;

п’ятниця: з 8:00 до 16:00;

обідня перерва: з 12:00 до 12:48;

субота-неділя: вихідний.

Дізнатися хід розгляду скарги та строки її розгляду можна за телефоном: (0512) 77-63-51.