Компанія розширює можливості для побутових споживачів, адже тепер Ви можете отримати корисну і актуальну інформацію стосовно особових рахунків і за допомогою чат-ботів.
За допомогою Viber і Telegram чат-ботів Ви можете дізнатися інформацію в режимі онлайн про:
- стан особового рахунку
- обсяг спожитої електричної енергії в останньому розрахунковому періоді
- історію платежів.
Додатково, передбачена можливість керувати декількома особовими рахунками.
За допомогою телефону:
відкрийте дану сторінку на комп’ютері та відскануйте QR-код безпосередньо у програмі (Telegram чи Viber) або ж іншою програмою розпізнавання QR-кодів на Вашому смартфоні
За допомогою комп’ютера:
щоб відкрити чат-бот на комп’ютері, натисніть кнопку “Перейти” (відповідний месенджер має бути попередньо встановлений на Вашому комп’ютері)
Наша компанія безперервно покращує клієнтські сервіси для того, щоб отримувати інформацію щодо стану особового рахунку і здійснювати оплату за спожиту електричну енергію було більш зручно і швидко.