Звернення подається на ім’я керівника Товариства у довільній формі і має містити наступні дані:
- для побутового споживача: прізвище, ім’я та по-батькові;
- для непобутового споживача – назва організації;
- повну адресу (назву населеного пункту, вулиці, номер будинку, поштовий індекс);
- контактні номери телефонів;
- електронну адресу Е-mail (для електронного звернення);
- особовий рахунок/номер договору (бажано);
- відомості про особу, що діє за дорученням заявника;
- зміст порушеного питання;
- дата звернення;
- додатки (перелік доданих документів). Письмове звернення повинно бути підписано споживачем із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку споживачу може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, або в якому не викладено зміст питання, або суть його є незрозумілою, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніше ніж через десять днів від дня його надходження.