Питання-відповіді

В мене відсутнє електропостачання / в мене відбуваються перепади рівня напруги
Причиною відсутності електропостачання або погіршення показників якості електропостачання в частині рівня напруги, як правило, стає виникнення аварійної ситуації в електричній мережі, від якої «живиться» об’єкт нерухомості споживача. Тому, для отримання інформації стосовно даного питання, необхідно звернутися до організації, на балансі якої знаходиться дана електромережа, тобто до оператора системи розподілу (АТ «Миколаївобленерго», ДПЕМ ПрАТ «Атомсервіс», АТ «Укрзалізниця») або житлово-екcплуатаційної контори, ОСББ тощо.
В Приват24 вказана некоректна сума заборгованості
ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія» надає інформацію стосовно стану особового рахунку абонентів до АТ КБ «Приватбанк» один раз на місяць (в перших числах місяця, наступного за розрахунковим). Тому, після проведення оплати абонентом за спожиту електричну енергію, стан рахунку, який відображається в сервісі Приват24 не змінюється. Для отримання достовірної і актуальної інформації стосовно стану особового рахунку за спожиту електричну енергію, рекомендуємо Вам звертатися до відділів обслуговування споживачів ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія», телефонувати до колл-центру Товариства за номером телефону: 0-800-201-001 (безкоштовно) або зареєструватися в особистому кабінеті Компанії за посиланням.
Я здійснюю оплату згідно показів лічильника, звідки виникла заборгованість?
В першу чергу, необхідно з’ясувати, чи відповідають покази лічильника, згідно яких проводилась оплата, існуючим показам, вказаним в особовому рахунку. Як правило, розбіжності між показами виникають в тому випадку, коли споживач не надає інформацію, стосовно обсягів місячного споживання електричної енергії своєму оператору системи розподілу (далі ОСР). В такому випадку ОСР вказує замість фактичних показів розрахункові, які визначаються виходячи з даних про покази лічильника, зафіксовані між двома послідовними зчитуваннями, та кількості днів між цими зчитуваннями показів, відповідно до вимог Кодексу комерційного обліку. В результаті цього, ОСР може передати інформацію постачальнику стосовно обсягів споживання електричної енергії абонента, яка буде в значній мірі відрізнятися від тих даних, які фіксує для себе споживач. Як наслідок, на особовому рахунку абонента можуть виникати як переплати так і заборгованості. Тому, для недопущення подібних ситуацій, дуже важливо вчасно передавати покази лічильника до ОСР, для того, щоб постачальник мав можливість сформувати коректні рахунки для сплати. Якщо розбіжності між обсягом спожитої електричної енергії і показами лічильника між абонентом і ОСР відсутні, необхідно звернутися до постачальника електричної енергії, для перевірки правильності розрахунку.
Куди звертатися і який перелік документів при переоформлені особового рахунку?

Для переоформлення особового рахунку, в першу чергу, необхідно звернутися до Вашого оператора системи розподілу для переоформлення особового рахунку з оператором системи розподілу і отримання паспорту точки розподілу. Перелік необхідних документів для переоформлення необхідно дізнатися у оператора системи розподілу. Якщо Вашим оператором системи розподілу є АТ “Миколаївобленерго”, рекомендуємо Вам звернутися до кол-центру за телефоном: 0-800-504-001 (електронна пошта: callcentre@energy.mk.ua).

Для переоформлення особового рахунку з ТОВ “Миколаївська електропостачальна компанія” новому власнику нерухомого майна необхідно звернутися до відділу обслуговування споживачів ТОВ “Миколаївська електропостачальна компанія” з наступними документами (копіями):

  • Паспорт точки розподілу (надає оператор системи розподілу)
  • Паспорт нового власника особового рахунку
  • Довідка про присвоєння ідентифікаційного номера нового власника особового рахунку
  • Документи про право власності на нерухоме майно

Для зручності, на сайті компанії за посиланням передбачена форма заключення онлайн-договору.

В моєму помешканні було відключено електропостачання за заборгованість. Куди звертатися для відновлення електропостачання?
Для відновлення електропостачання після відключення за заборгованість, власнику особового рахунку необхідно звернутися до відділу обслуговування споживачів постачальника електричної енергії (ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія») для отримання рахунку до сплати за послуги оператора системи розподілу (відключення та підключення електричної енергії), а також написання заяви про відновлення електропостачання. Після погашення заборгованості, а також оплати рахунку за послуги оператора системи розподілу, відновлення електропостачання відбувається, відповідно до правил роздрібного ринку електричної енергії, протягом 3 робочих днів у містах та 5 робочих днів у сільській місцевості.

Перейти до вмісту